infopaytren.com
BREAKING

Minggu, 05 Mei 2013

PRU - 13 VIDEO PENGUNDI HANTU YANG BERJAYA DI TANGKAP?



Adoih, sedih pulak tengok pakcik Bangla (??) dalam video ni. Dia tak bersalah. Orang yang suruh dia pergi mengundi itu yang wajar dipersalahkan!



lagi berita di sini

Allah Maha Adil.

Dengan isu dakwat (tak) kekal dan pengundi hantu yang berjaya ditangkap; walau kalah ataupun menang di penghujung hari ini, kita telah mengharungi semua ini dengan BERMARUAH berbanding pihak di sebelah sana!

InsyaAllah, ini kalilah!

#PRU13
#505
ok terharu bila lihat gambar ni.

For 1st time voters

Hampir jam 9 pagi, pusat mengundi sesak. Tapi yg sesak hanyalah di kaunter semakan. Pastikan semak dulu sendiri anda mengundi di saluran mana. Boleh terus beratur di bilik mengundi.

Saya sudah!


Gambar Rosmah Mansor setelah selesai mengundi PRU13 Pilihan Raya Umum 2013 di pusat mengundi Sekolah Menengah Sains Sultan Haji Ahmad Shah sekitar 9.10 pagi bersama suaminya Datuk Seri Najib Tun Razak dan juga anak lelaki mereka Norashman...

About ""

"BERBAGI ITU PENUH BERKAH" Silahkan beri komentar sesuai dengan tema postingan, dan saya akan segera berkunjung ke blog sobat,apabila postingan ini dianggap bermanfaat bagi teman-teman, silahkan sebarluaskan,"BILA TAK MAMPU BERBAGI KEBAIKAN, SETIDAKNYA JANGAN BERBAGI KEBURUKAN PADA YANG LAIN " Terimakasih.

Posting Komentar

 
Copyright © 2013 Insfirasi Wanita
Design by FBTemplates | BTT