infopaytren.com
BREAKING

Minggu, 10 Februari 2013

VIDEO: Kematian Yang Dicemburui...

HANYA DI SYRIA

Gambar ini menunjukkan dua orang adik-beradik yang berasal dari Halab. Bertempur di dua tempat yang berbeza. Kedua-duanya telah dipilih Allah sebagai syahid pada hari yang sama, hanya beza 1 jam sahaja.

Seorang ibu yang telah menjadi mulia dengan syahid 2 orang anak lelakinya pada hari yang sama di tempat yang berbeza.

Berbahagialah kalian berdua di sana & beruntunglah wahai ibu yang telah melahirkan ahli-ahli syurga.

- Syahid di Dimasyq



- Syahid di Homs




Terdiam dan menitik air mata.

Mereka syahid terjamin syurga tetapi kita ?

Semoga Allah tidak mencampak kita jauh.

Ya Allah, Selamatkan kaum muslimin di Syria..Palestin, Myanmar, dan seluruh dunia..Bantulah mereka, menangkan mereka atas musuh-musuh mereka, Ya Allah limpahkan kesabaran kepada mereka dan kuatkan kaki-kaki mereka, Ya Allah sembuhkan orang yang luka di antara mereka, terimalah yang wafat sebagai para syuhadah, Ya Allah kasihanilah tangisan anak-anak yatim, wanita-wanita yang kehilangan saudara.....AMEEN

Mari menjadi takut. Takut kalau-kalau saudara-saudara kita di Palestine sana, yang terus menerus berkorban segala memperoleh rahmat Allah kesemuanya sehingga syurga terhebat itu telah dipenuhi oleh jiwa-jiwa merdeka berbanding kita yang belum terbebas dari dunia dan tipu dayanya.

Semoga Allah tidak menolak kita jauh.

Bagaimana mahu sentiasa menjadi muslim yang terbaik? 

Nota kaki: Sesiapa yang nak jawab soalan di atas dipersilakan..

About ""

"BERBAGI ITU PENUH BERKAH" Silahkan beri komentar sesuai dengan tema postingan, dan saya akan segera berkunjung ke blog sobat,apabila postingan ini dianggap bermanfaat bagi teman-teman, silahkan sebarluaskan,"BILA TAK MAMPU BERBAGI KEBAIKAN, SETIDAKNYA JANGAN BERBAGI KEBURUKAN PADA YANG LAIN " Terimakasih.

Posting Komentar

 
Copyright © 2013 Insfirasi Wanita
Design by FBTemplates | BTT