infopaytren.com
BREAKING

Senin, 18 Maret 2013

VIDEO[Bangkang Dari Longkang] LUAHAN HATI NABIL DIKECAM APABILA NABIL KUTUK PAKATAN RAKYAT.

"Saya tahu saya dapat banyak makian, cacian daripada ramai orang. Tapi saya tak takut. Sebab apa saya tak takut, sebab saya yakin hanya UMNO BN sahaja yang mampu mentadbir Malaysia ini"

baca sini


boleh baca sini pengakuan afdlin shauki mengenai video Nabil dan saleh yacob yang dikatakan bakal bersara.

About ""

"BERBAGI ITU PENUH BERKAH" Silahkan beri komentar sesuai dengan tema postingan, dan saya akan segera berkunjung ke blog sobat,apabila postingan ini dianggap bermanfaat bagi teman-teman, silahkan sebarluaskan,"BILA TAK MAMPU BERBAGI KEBAIKAN, SETIDAKNYA JANGAN BERBAGI KEBURUKAN PADA YANG LAIN " Terimakasih.

Posting Komentar

 
Copyright © 2013 Insfirasi Wanita
Design by FBTemplates | BTT