infopaytren.com
BREAKING

Sabtu, 13 April 2013

TOLAK POLITIK LUCAH DAN CACI MAKI :VIDEO LIHAT BAGAIMANA STEVE BRIDGES BOLEH MENIRU GAYA PRESIDEN BUSH

Saya menolak politik lucah atau apa sahaja tindakan menyelak kain dan aib individu. Lebih-lebih lagi tuduhan tanpa bukti kukuh, atau sekadar dengan qarinah.

dato_mustafa_ali_ditangkap

Hotel tidak selamat untuk didiami. Di mana-mana saja ada kamera tersembunyi untuk menelanjangkan individu. 
Rasuah berpuluh-puluh tahun dalam kalangan menteri dan bekas menteri pula selamat.
 menteri dah sampai maqam 'maksum'. Itu sebab tak boleh didakwa.

Tanpa menggunakan digital editing pun, dengan hanya bantuan teknologi make up, seseorang boleh menyerupai dan meniru gaya orang lain. Lihat bagaimana Steve Bridges boleh meniru gaya Presiden Bush.


dan yang ni.


Adapun perbuatan mendedahkan kesalahan melibatkan kepentingan dan hak umum, ketirisan harta negara, korupsi, falyatafaddhal ma'jooran masykoora, seharusnya didedahkan.

Sesungguhnya orang-orang yang suka terhebah tuduhan-tuduhan yang buruk dalam kalangan orang-orang yang beriman, mereka akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya di dunia dan di akhirat dan (ingatlah) Allah mengetahui (segala perkara) sedang kamu tidak mengetahui (yang demikian) (al-Nur[24:19]

Dan juga tidak ditimpa musibah keatas seseorang itu kalau bukan dari hasil tangannya sendiri.Kenapa yang dituduh tidak mengambil contoh dari kisah Nabi Harun a.s..bila Nabi Musa cekak leher baju dia bila Nabi Musa a.s nampak semasa peninggallannya..kaumnya sudah kembali melakukan syirik..dia marah sebab dia cakap Harun a.s tidak berbuat apa..namun jawapan harun a.s..dia khuatir kalau dia cakap dengan kaum tu..mereka menjadi bertambah berpecah..Sekarang pemimpin yang ada..baik yang kata memperjuangkan Islam atau tidak 2X5....yang penting nak menang pilihanraya..apa yang terjadi dikalangan masyarakat pun lantaklah..

Setahu saya yg tak berapa cerdik ni..dalam hukum hudud kalau tiada bukti. .kena ada saksi..saksi yang memang mengaku orangtu melakukan..Anyway..undang-undang kat malaysia ni dah jdi carca marba..apa parti politik pun corrupted..so nanti undi yang less corrupt..yang menjaminkan keamanan untuk beribadah..

Alhamdulillah Ala kulli hal

About ""

"BERBAGI ITU PENUH BERKAH" Silahkan beri komentar sesuai dengan tema postingan, dan saya akan segera berkunjung ke blog sobat,apabila postingan ini dianggap bermanfaat bagi teman-teman, silahkan sebarluaskan,"BILA TAK MAMPU BERBAGI KEBAIKAN, SETIDAKNYA JANGAN BERBAGI KEBURUKAN PADA YANG LAIN " Terimakasih.

Posting Komentar

 
Copyright © 2013 Insfirasi Wanita
Design by FBTemplates | BTT