infopaytren.com
BREAKING

Sabtu, 06 April 2013

UMNO Solat Tapi Tidak Mendapat Pahala? Suatu Pencerahan.

JANGAN BIARKAN FITNAH TERUS TERSEBAR !! SEBARKAN KEBENARAN YANG SEBENAR !!


insyaallah saya undi PAS. sebab di tempat saya hanya PAS dan UMNO. kalau ada PKR, saya undi PKR. kalau ada DAP, saya undi DAP.

anda?

Photo: insyaallah saya undi PAS. sebab di tempat saya hanya PAS dan UMNO. kalau ada PKR, saya undi PKR. kalau ada DAP, saya undi DAP.  anda?  jom tukar dp~!


malam-malam dengar lagu ni,
semangat pulak nak study :D

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka"

Jom Ubah.
Jadikan 10 minit to realiti,
sebab 55 tahun pun dah tak ditepati
--------------------------------------------
Negara-ku, Tanggungjawab Bersama
Masa Depan, Milik Kita Semua
Jalan berliku, tentu mencabar
Bersama kita harungi

Orang muda, pikul harapan bangsa
Mara Depan, Negara tentu Cerah
Kuat semangat, kita berjuang
Bersama menuju, cita-cita rakyat

Ubah, Selamatkanlah Malaysia
Bersama pahatkan sejarah
Buka lembaran baru
Sama-sama kita menuju
perubahan di tangan mu
----------------------------------------------

orang muda.
teruskan semangat.

*bukak buku*


Mana manifesto? dia cerita yang lama lama.Sudah-sudahlah menipu (rakyat) lagi.


Manifesto BN. Belum dapat analisa lagi. Baca sekali lalu je

Aik, turun harga kereta? Bukan kata negara bengkerap kalau turun harga kereta? :p

For those overseas Malaysia, here's one link you can rely on. Get updated on PRU13



Rakyat Malaysia yang bijaksana, nak tahu BN zalim atau tak, senang saja (kalau malas nak tengok isu-isu besar).

BN boleh menjelaskan manifesto mereka berjam-jam di TV tapi Pakatan Rakyat tak boleh pula?

ADILKAH?

Kalau tak adil, mahukah kita pilih golongan ini jadi pemimpin kita?

Ingat, BN bukan kerajaan sekarang! Pakatan Rakyat juga bukan pembangkang!

About ""

"BERBAGI ITU PENUH BERKAH" Silahkan beri komentar sesuai dengan tema postingan, dan saya akan segera berkunjung ke blog sobat,apabila postingan ini dianggap bermanfaat bagi teman-teman, silahkan sebarluaskan,"BILA TAK MAMPU BERBAGI KEBAIKAN, SETIDAKNYA JANGAN BERBAGI KEBURUKAN PADA YANG LAIN " Terimakasih.

Posting Komentar

 
Copyright © 2013 Insfirasi Wanita
Design by FBTemplates | BTT